BlueForAlways
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

BlueForAlways

Forum Fanfictions sur le Groupe Blue
 
AccueilAccueil  PortailPortail  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  AccueilAccueil  
Le Forum devient "BlueForAlways Fanfics" N'oubliez pas de laissé une trace de votre passage sur le forum , en laissant des commentaires sur les Fanfics pour nos écrivains en herbe =)
Le Deal du moment : -20%
Xiaomi Poco M6 Pro (8 Go / 256 Go) Noir
Voir le deal
159.99 €

 

 Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee!

Aller en bas 
+2
lee_my_love
lise
6 participants
AuteurMessage
lise
Admin
Admin
lise


Nombre de messages : 10044
Age : 37
Date d'inscription : 26/12/2005

Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee! Empty
MessageSujet: Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee!   Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee! EmptyMar 22 Juil 2008, 10:19

Former boyband star Lee Ryan has reportedly finished with his fiancée Samantha Miller - despite her being five months pregnant with his baby.



Lee has now moved in with former Blue band mate Simon Webbe, leaving Samantha - who he met on networking website MySpace - heartbroken and facing life as a single mum, according to Star Magazine.



A source close to Sam said: 'She is distraught and doesn’t know what to do.



'It is horrible enough to be dumped anytime, but with her pregnancy, and all the hopes they would build a future as a family, it has left her in floods of tears.

'

The Blue singer had fallen head over heels for Miller, 20, after she posted a number of sexy photographs on his MySpace page.



Ryan’s family and friends were stunned when he revealed that Miller was pregnant with his child and the pair had planned to marry.



'They've only been dating a few months and we didn't expect him to settle down any time soon,’ a friend said.



Only last month, Miller showed her loving support for the singer, accompanying him at Guildford Magistrates Court in Surrey for his 'road rage' attack case.



Ryan was fined £500 after being convicted of punching a taxi driver in the head during a road rage row.



Miller has reportedly been a devoted fan of Blue for a number of years and had told the singer’s friends that she had a poster of him on her wall when she was a teenager.

[Source: Daily Mail]



En gros Lee aurait rompu laissant Sammi seule avec ses larmes et le p'tit bout et il vivrait pour le moment chez Simon
Ange2 mais vue la source méfiance content
Revenir en haut Aller en bas
http://www.fall-into-drunkennes.net/
lise
Admin
Admin
lise


Nombre de messages : 10044
Age : 37
Date d'inscription : 26/12/2005

Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee! Empty
MessageSujet: Re: Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee!   Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee! EmptyMar 22 Juil 2008, 10:47

Un deuxième article pour la route Ange2 ....



Lee Ryan dumps fiancee
Today 06:00

Lee Ryan has reportedly dumped his fiancee, who is five months pregnant with his child.

The 25-year-old star - who met Samantha Millar after she sent him flirtatious photographs through his MySpace page - left the blonde beauty in "floods of tears" after he decided to end the relationship.

Comment on this Article
A source said: "The break-up came as a complete shock to Samantha as she thought everything was going really well.

"She is distraught and doesn't know what to do - it is horrible enough to be dumped anytime, but with her pregnancy, and all the hopes they would build a future as a family, it has left her in floods of tears."

Lee - who is believed to have moved in with his former Blue bandmate Simon Webbe - previously said he was ready for the "quiet life" with Samantha and their new baby, but his decision has left the pretty 24-year-old reeling.

The source added to Britain's Star magazine: "Being with Lee was a dream come true for Sam, as she has been a massive fan of Blue for ages. Although Lee is known as a bit of a womaniser, she thought she could tame him.

"She has been by his side through everything, including his court case for assaulting a cab driver last month, but now it is turning into more of a nightmare."

source: female first


ange1 reste a savoir si c'est vrai ou pas
surtout que sa fait 1 semaine et les brouettes qu'ils étaient fiancée Ange2
Revenir en haut Aller en bas
http://www.fall-into-drunkennes.net/
lee_my_love
Blue Fan
Blue Fan
lee_my_love


Nombre de messages : 516
Age : 35
Date d'inscription : 06/01/2007

Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee! Empty
MessageSujet: Re: Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee!   Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee! EmptyMar 22 Juil 2008, 11:45

nan c'est faut il vient de le metre sur myspace ouff... Saleté de journaliste!!
Revenir en haut Aller en bas
Johanna
Admin
Admin
Johanna


Nombre de messages : 10661
Age : 39
Localisation : Nord 59
Loisirs : Lecture / Musics / Series / Films etc...
Date d'inscription : 25/12/2005

Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee! Empty
MessageSujet: Re: Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee!   Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee! EmptyMar 22 Juil 2008, 11:48

merci pour les articles . Very Happy

Heureusement Lee a démenti ..pouahh jte jure j'ai eu peur
Revenir en haut Aller en bas
lee_my_love
Blue Fan
Blue Fan
lee_my_love


Nombre de messages : 516
Age : 35
Date d'inscription : 06/01/2007

Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee! Empty
MessageSujet: Re: Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee!   Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee! EmptyMar 22 Juil 2008, 11:49

ué c clair punaise pr raconter des conerie pareille tout sa pr vendre....
Revenir en haut Aller en bas
Charls
Fan
Fan
Charls


Nombre de messages : 451
Age : 35
Localisation : [| Bulle dans Un dragibus|]
Emploi : Collectionne les Arbres.
Loisirs : Papoter. Ecrire. Lire. Musique.
Date d'inscription : 19/01/2008

Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee! Empty
MessageSujet: Re: Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee!   Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee! EmptyMer 23 Juil 2008, 06:56

et voila, Lee est case, donc faut inventer des malheurs, on sait jamais que les journalistes rouillent...pfff!
merci!!
Revenir en haut Aller en bas
http://www.myspace.com/brainie_lee_lou
Elodie
Mega Blue Fan
Mega Blue Fan
Elodie


Nombre de messages : 1880
Age : 34
Localisation : Alsace
Loisirs : ecouter de la musique + lire ls fic
Date d'inscription : 21/04/2007

Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee! Empty
MessageSujet: Re: Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee!   Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee! EmptyMer 23 Juil 2008, 15:01

Ho punaise comme j'ai eu peur maintenant jte jure c'est journaliste il raconte vraiment n'importe quoi et tout sa juste pour se faire du frique.

Bon a part ament c'est ? ;m encore confirmer ?:! ;Lee qui a écrit qu'il était encore avec Sammi sur son myspace (je le c'est grace a ma conversation avec Johanna).

Je vous jure si il a fait sa je le tue, mais non je pourrais pas faire sa je suis quand même fan lui, je vais le voir et je lui dit qu'il doit se remettre avec Sammi elle attend quand même sont enfant bordel à la fin. Non mais lee faut pas faire sa a sa fiancée surtout si elle attend un bébé et le tien en plus, ta pas intérer à le faire sinon gare à toi monsieur Ryan.
Revenir en haut Aller en bas
http://elodiescofield67.skyblog.com
asma
Fan
Fan
asma


Nombre de messages : 485
Age : 35
Localisation : Alger
Date d'inscription : 27/07/2008

Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee! Empty
MessageSujet: Re: Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee!   Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee! EmptyVen 22 Aoû 2008, 20:16

je crois pas ke c vrais en tt cas merci
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee! Empty
MessageSujet: Re: Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee!   Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee! Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
Shock! Lee Ryan dumps his pregnant MySpace fiancee!
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Bi Duncan puts fans in shock
» Lee Ryan - Lee Ryan Wants Adult Movie Role
» LEE RYAN - RYAN BLASTS SPLIT REPORTS
» Vos Myspace
» Myspace Lee!

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
BlueForAlways :: News-
Sauter vers:  
Ne ratez plus aucun deal !
Abonnez-vous pour recevoir par notification une sélection des meilleurs deals chaque jour.
IgnorerAutoriser