BlueForAlways
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

BlueForAlways

Forum Fanfictions sur le Groupe Blue
 
AccueilAccueil  PortailPortail  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  AccueilAccueil  
Le Forum devient "BlueForAlways Fanfics" N'oubliez pas de laissé une trace de votre passage sur le forum , en laissant des commentaires sur les Fanfics pour nos écrivains en herbe =)
Le Deal du moment :
Display 24 boosters Star Wars Unlimited – ...
Voir le deal

 

 Blue deny reunion plans

Aller en bas 
2 participants
AuteurMessage
lise
Admin
Admin
lise


Nombre de messages : 10044
Age : 37
Date d'inscription : 26/12/2005

Blue deny reunion plans Empty
MessageSujet: Blue deny reunion plans   Blue deny reunion plans EmptyVen 25 Juil 2008, 17:19

Duncan James and Simon Webbe have denied Blue are to reunite.

The singers attended the premiere of new Batman movie The Dark Knight together but insisted they and their former boyband members Lee Ryan and Antony Costa are focusing on solo projects.

Duncan said: "It's not on the cards at the moment, we've all got kind of solo and different projects going on at the minute. We never really actually officially split up did we.

"We are really good mates, I mean that's never changed - we've been mates from day one. If we ever did get back together, if we did, I don't know - if we did it wouldn't be now. The rumours that we are getting right now are just all hearsay, it's all rubbish. Don't believe what you read in the papers."

Simon agreed the One Love singers never officially split up, and while they won't be jumping on the reunion bandwagon like Take That and Boyzone right now, they hadn't ruled out getting back together one day.

He said: "Blue have still got a record deal, we're still signed so people are always gonna drop rumours and the possibility. But at the end of the day it's all down to us four and when we are ready to do it. Never say never but we're not looking to follow the fashion just because other groups are doing it.

"They just wanna pick on us and I think people wanna be the first to say it and they can say, look I told you so."

[Source: www.thisisnottingham.co.uk & Lee-ryan.org]
Revenir en haut Aller en bas
http://www.fall-into-drunkennes.net/
asma
Fan
Fan
asma


Nombre de messages : 485
Age : 35
Localisation : Alger
Date d'inscription : 27/07/2008

Blue deny reunion plans Empty
MessageSujet: Re: Blue deny reunion plans   Blue deny reunion plans EmptyLun 28 Juil 2008, 21:52

oh malheureusement j'aime pas duncan quand il commence de parlé comme ça il m'énérve
je n'ai pas aimé ce message, parceque j'aime bien voire blue enssemble encore une autre fois
ou es la traduction s'il vous plait je comprends pas bien l'englais mais ca va en tout cas....
Revenir en haut Aller en bas
 
Blue deny reunion plans
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» I'll never do Blue reunion
» Duncan: No Blue reunion
» No reunion leaves fans Blue
» JAMES: 'BLUE REUNION RUMOURS ARE RUBBISH'
» Blue confirm reunion for Summertime Ball

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
BlueForAlways :: News-
Sauter vers:  
Ne ratez plus aucun deal !
Abonnez-vous pour recevoir par notification une sélection des meilleurs deals chaque jour.
IgnorerAutoriser